Harika bir gece uykusu için 6 sır

admin

Isınız artmasın

1. FAZLA YEMEYİN: Yatma saatine yakın bir zamanda ağır yemek yemek, uykunuzu kaçırmaya yetip de artacaktır. Prof. Foster’a göre, bunun nedeni, ağır yemeği sindirmenin vücudun çekirdek ısısısını artırması ve bunun da uyumayı zorlaştırması.

2. SPOR YAPMAYIN: Yatmadan hemen önceki iki saatte spor yapmak uyumayı engelliyor. Çünkü spor da yemek gibi vücut ısısını yükselterek uykuya dalmayı güçleştiriyor.

3. IŞIK PARLAMASIN: Loş bir oda hızla uykuya dalmanın anahtarıdır. Bu nedenle uyuduğunuz odada parlak ışıklardan kaçının. Parlak ışıklara bakmak vücut saatini değiştirerek uykuya dalmada sıkıntı yaratıyor.

4. TELEFONU UZAKLAŞTIRIN: Prof. Foster, yatmadan önce cep telefonunuzu kendinizden uzaklaştırmanızı öneriyor. Çünkü sosyal medyada dolaşmak, kim ne yapmış diye Instagram’a, TikTok’a bakmak vücutta uyarıcı bir etki yaratıyor.

5. KAHVE İÇMEYİN: Gündüz saat 14:00’ten sonra kahve veya herhangi bir kafeinli içecek içmek uykuyu zorlaştırabilir.

Çünkü kafein vücutta saatlerce kalabiliyor.

6. ALKOL YOK: İçki, uykunun hızlı göz hareketi (REM) aşamasını kesintiye uğratır. Ayrıca alkol gece boyunca daha sık uyanmaya neden olduğundan uykunun kalitesini bozar. Fazla içenlerin uyuyamadığı biliniyor.

Yorum yapın

vozol 10000 vozol 12000 vozol vozol vozol20000.shop vozol10000.shop vozolneon10000.shop vozol12000.shop timeisworth.com
casino casino siteleri